Ακύρωση Παραγγελίας

Μια παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  • Πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής τοποθέτησης παραγγελίας, μπορείς να αφαιρέσεις ποσότητες προϊόντων από το καλάθι σου πατώντας το κουμπί διαγραφής.
  • Εάν η ηλεκτρονική παραγγελία έχει ολοκληρωθεί, αλλά το προϊόν δεν έχει ακόμη τιμολογηθεί/αποσταλεί, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο support@terminalxonline.gr και θα αναλάβουμε εμείς την ακύρωση της παραγγελίας σου.
  • Σε περίπτωση που η παραγγελία σου έχει ήδη τιμολογηθεί, αλλά δεν την έχεις λάβει ακόμη και επιθυμείς την ακύρωσή της, επικοινώνησε άμεσα με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο support@terminalxonline.gr και δώσε τα στοιχεία της παραγγελίας σου. 
  • Μόλις παραλάβεις μέρος της παραγγελίας και δεν επιθυμείς την αποστολή της υπόλοιπης παραγγελίας, επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών στο support@terminalxonline.gr και εξήγησέ μας τον λόγο για τον οποίο επιθυμείς την ακύρωση της υπόλοιπης παραγγελίας.