FAQs
H TERMINAL X είναι ένα online κατάστημα μόδας που προσφέρει μια μοναδική αγοραστική εμπειρία σε γυναίκες και άνδρες, φέρνοντας τα πιο in-fashion κομμάτια της κάθε σεζόν. Εδώ φιλοξενούνται δεκάδες brands από όλον τον κόσμο και μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων που αλλάζουν με ταχείς ρυθμούς. Φροντίζουμε να φέρνουμε κάθε στιγμή τα πιο trending κομμάτια από τα πιο hot brands της αγοράς και να παρέχουμε μια αγοραστική εμπειρία που δεν έχεις ξαναζήσει στην Ελλάδα, με γρήγορη παράδοση σε λίγες ώρες* από τη στιγμή της παραγγελίας. Στην TERMINAL X, ο δικός μας προορισμός είναι η δική σου ικανοποίηση. *• Η αυθημερόν παράδοση αφορά παραγγελίες που γίνονται έως και τις 17:00 εντός Αττικής. Δες αν πληρείς τις προϋποθέσεις για την αυθημερόν παράδοση εδώ.
Όχι, δεν είναι υποχρεωτικό! Μπορείς πάντα να ψωνίζεις στο site ως επισκέπτης. Ωστόσο, εμείς σου προτείνουμε να εγγραφείς στο site, ώστε η διαδικασία αγορών σου να γίνει πιο ευχάριστη, εύκολη και βολική. Ως εγγεγραμμένος χρήστης, μπορείς να αποθηκεύεις τα αγαπημένα σου προϊόντα, τις διευθύνσεις αποστολής σου και τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας για μελλοντικές αγορές, να παρακολουθείς το ιστορικό των παραγγελιών σου και να ενημερώνεσαι για νέα προϊόντα και προσφορές.
Η TERMINAL X προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων, από brands που μπορείς να βρεις και στα ελληνικά καταστήματα, μέχρι και διεθνή brands που δεν μπορείς να βρεις πουθενά αλλού στην Ελλάδα. Για να δεις όλα τα brands, κάνε κλικ εδώ
• Ειδικά αν χρησιμοποιείς Gmail, είναι σημαντικό να βεβαιωθείς ότι τα newsletters μας φτάνουν στον φάκελο εισερχομένων του Gmail σου και όχι στον φάκελο των Ανεπιθύμητων μηνυμάτων ή στις Προσφορές/Προωθήσεις, όπου θα εξαφανιστούν ανάμεσα σε εκατοντάδες διαφημιστικά μηνύματα. Αν δεν θέλεις να χάνεις τις πιο hot νέες αφίξεις και τις μεγαλύτερες προσφορές, σου συνιστούμε να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:
• Στον φάκελο Προσφορές/Προωθήσεις, επίλεξε το e-mail των newsletters μας
• Κάνε δεξί κλικ επάνω στο newsletter της TERMINAL X.
• Επίλεξε την επιλογή "Μετακίνηση στον φάκελο" και μετακίνησέ το τα Εισερχόμενα. Τώρα, όλα τα newsletters μας θα φτάνουν στα εισερχόμενά σου.
Μπορείς εύκολα να ανακτήσεις τον κωδικό πρόσβασής σου από τη σελίδα MY TERMINAL ή κάνοντας κλικ στην επιλογή "Ξέχασα τον κωδικό μου" κατά την είσοδό σου στο site. Στη συνέχεια, θα σoυ ζητηθεί το e-mail με το οποίο έχεις εγγραφεί στο site και ο σύνδεσμος ανάκτησης του κωδικού πρόσβασης θα σου σταλεί εκεί. Μπορείς τώρα να επιλέξεις έναν νέο κωδικό πρόσβασης.
Υπάρχει υψηλό επίπεδο ασφάλειας και εμπιστευτικότητας των δεδομένων σου στο site της TERMINAL X. Για την ελαχιστοποίηση της αποκάλυψης πληροφοριών σου, χρησιμοποιούμε το πρότυπο PCI και δεν αποθηκεύουμε ποτέ τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών των χρηστών μας. Επίσης, για να αυξήσεις την ασφάλεια του λογαριασμού σου, σου συνιστούμε να διατηρείς πάντα εμπιστευτικά τα στοιχεία σου και να αλλάζεις συχνά τον κωδικό πρόσβασής σου.
• Για να σταματήσεις να λαμβάνεις e-mails: Στείλε ένα e-mail με το αίτημά σου στο support@terminalxonline.gr ή διαγράψου κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο «Δεν θέλω να λαμβάνω τέτοια e-mails» που βρίσκεται στο footer των e-mails. Μπορείς επίσης να διαγραφείς από τη λίστα αλληλογραφίας ξε-κλικάροντας το κουτάκι για τη λήψη e-mails στον λογαριασμό σου στο site, με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποίησες την εγγραφή σου, ή επικοινωνώντας με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας.
• Για να σταματήσεις να λαμβάνεις SMS: Στείλε ένα e-mail στο support@terminalxonline.gr με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου που θέλεις να διαγράψεις από τη λίστα ή απάντησε "Remove" στο τελευταίο SMS που έλαβες. Μπορείς επίσης να επικοινωνήσεις με το κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της TERMINAL X. Σημείωσε ότι η διαγραφή θα πραγματοποιηθεί εντός 5 εργάσιμων ημερών από τη στιγμή που θα υποβάλεις το αίτημά σου.
Για να αλλάξεις πληροφορίες όπως το e-mail του λογαριασμού σου ή το όνομά σου, στείλε μας ένα e-mail στο support@terminalxonline.gr. Για να αλλάξεις τη διεύθυνση αποστολής σου ή για να προσθέσετε μια νέα, μπορείς να το κάνεις στη σελίδα My TERMINAL X, επιλέγοντας «Οι διευθύνσεις μου». Από εκεί, μπορείς να επεξεργαστείς, να διαγράψεις ή να προσθέσεις μια διεύθυνση αποστολής.
• Για να κάνεις μια παραγγελία, πραγματοποίησε check in ή εγγραφή στο site κάνοντας κλικ στο ανθρωπάκι στην επάνω δεξιά γωνία της οθόνης ή στο πεδίο «Σύνδεση» στο κάτω μέρος της σελίδας. Στη συνέχεια θα σου ζητηθεί να πληκτρολογήσεις το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασής σου, να εγγραφείς ως νέος χρήστης ή να πραγματοποιήσεις την αγορά σου ως επισκέπτης.
• Για να αλλάξεις πληροφορίες όπως το e-mail του λογαριασμού σου ή το όνομά σου, στείλε μας ένα e-mail στο support@terminalxonline.gr. Για να αλλάξεις τη διεύθυνση αποστολής σου ή για να προσθέσεις μια νέα, μπορείς να το κάνεις στη σελίδα MY TERMINAL, επιλέγοντας «Οι Διευθύνσεις μου». Από εκεί, μπορείς να επεξεργαστείς, να διαγράψεις ή να προσθέσεις μια διεύθυνση αποστολής.
• Τώρα μπορείς να περιηγηθείς στο site και να βρείς όλα τα προϊόντα που σου αρέσουν!
• Βρήκες το προϊόν που θέλεις να αγοράσεις; Επίλεξε το χρώμα και το μέγεθος που σου ταιριάζει.
• Πρόσθεσε το προϊόν στο καλάθι αγορών σου κάνοντας κλικ στο κουμπί "Προσθήκη στο καλάθι".
• Για να προχωρήσεις στην πληρωμή, πήγαινε στο καλάθι αγορών σου κάνοντας κλικ στο βαλιτσάκι στο επάνω δεξί μέρος της οθόνης, όπου μπορείς να δεις όλα τα προϊόντα που έχεις προσθέσει.
• Για να προσθέσεις περισσότερα προϊόντα, μπορείς να επιλέξεις το πεδίο «Συνέχεια Αγορών».
• Για να ολοκληρώσεις την παραγγελία σου, κάνε κλικ στο κουμπί "Ολοκλήρωση πληρωμής". Στην οθόνη πληρωμής, θα πρέπει να εισάγεις τη διεύθυνση αποστολής, να συμπληρώσεις τα στοιχεία της πιστωτικής σου κάρτας και να επιλέξεις τις προτιμώμενες μεθόδους αποστολής και πληρωμής. Αφού συμπληρώσεις όλα τα στοιχεία, κάνε κλικ στο κουμπί "Πληρωμή" και εμείς θα ξεκινήσουμε αμέσως να ετοιμάζουμε την παραγγελία σου.
• Μετά την πληρωμή της παραγγελίας σου, θα λάβεις ένα επιβεβαιωτικό μήνυμα στη διεύθυνση e-mail που έχεις καταχωρήσει.
• Όταν η παραγγελία σου αποσταλεί, θα λάβεις ένα ενημερωτικό μήνυμα στη διεύθυνση e-mail που έχεις καταχωρήσει.
Ναι, μπορείς. Βάζουμε πάντα το απόρρητό σου σε πρώτη προτεραιότητα και συνεπώς δε θα σου συνιστούσαμε να διαγράψεις τον λογαριασμό σου. Μετά τη διαγραφή, ο λογαριασμός σου παύει να υπάρχει και δεν μπορεί να ενεργοποιηθεί ξανά. Γι' αυτό σου συνιστούμε να αποθηκεύσεις τους αριθμούς των παραγγελιών σου και οποιαδήποτε άλλα σημαντικά στοιχεία πριν διαγράψεις τον λογαριασμό σου. Ωστόσο, αν εξακολουθείς να θέλεις να διαγράψεις τον λογαριασμό σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών μας στο support@terminalxonline.gr ή να χρησιμοποιήσεις το chatbot στο site.
Αν θέλεις να ενημερωθείς για την κατάσταση της παραγγελίας σου, μπορείς να επικοινωνήσεις με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο support@terminalxonline.gr ή να χρησιμοποιήσεις το chatbot στο site
Ο χρόνος που θα χρειαστούμε για να παραδώσουμε την παραγγελία σου εξαρτάται από την τοποθεσία σου. Μπορείς να δεις την Πολιτική Αποστολών μας εδώ Κατά τη διαδικασία καταχώρησης του Ταχυδρομικού σου Κώδικα πριν την πληρωμή, θα εμφανίζονται οι διαθέσιμοι τρόποι αποστολής και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης.
Αν τύχει να λείπεις από το σπίτι όταν φτάσει η παραγγελία σου, μην ανησυχείς. Θα λάβεις ένα SMS που θα αναφέρει ότι η ομάδα courier μας προσπάθησε να παραδώσει το πακέτο στη διεύθυνσή σου, αλλά δεν κατάφερε να σε βρει. Θα προσπαθήσουμε, στη συνέχεια, να παραδώσουμε εκ νέου την παραγγελία σου.
Παραδίδουμε πάντα την παραγγελία σου στην πόρτα σου, από λίγες ώρες έως και 7 εργάσιμες ημέρες μετά την υποβολή της, ανάλογα με την περιοχή σου. Μπορείς να επιλέξεις να πληρώσεις είτε με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή PayPal κατά την παραγγελία, ή με μετρητά ή κάρτα κατά την παράδοση.
Αν πραγματοποίησες μια αγορά αλλά άλλαξες γνώμη, μην ανησυχείς. Μπορείς να επιστρέψεις οποιοδήποτε προϊόν ή προϊόντα χωρίς χρέωση, έως και 14 εργάσιμες ημέρες μετά την παραλαβή της παραγγελίας σου. Σημείωσε ότι επιστροφές προϊόντων για τις οποίες δεν έχει προηγηθεί αίτημα επιστροφής δεν θα γίνονται δεκτές.
Ναι. Υπάρχουν ορισμένα είδη που δεν μπορούν να επιστραφούν: τα εσώρουχα και τα σκουλαρίκια δεν μπορούν να επιστραφούν μετά την αγορά τους, ενώ τα μαγιώ μπορούν να επιστραφούν μόνο σε περίπτωση που το προϊόν φέρει προστατευτικό αυτοκόλλητο από τον προμηθευτή και το οποίο δεν έχει αφαιρεθεί κατά την επιστροφή.
Ένα μεμονωμένο προϊόν που αγοράστηκε ως μέρος σετ δεν μπορεί να επιστραφεί. Αν θέλεις, μπορείς να επιστρέψεις μόνο ολόκληρο το σετ.
Αν ζητήσεις να επιστρέψεις κάποια προϊόντα, η εταιρεία courier θα τα παραλάβει το συντομότερο δυνατόν. Παρακαλούμε σημείωσε ότι ενδέχεται να χρειαστούμε περισσότερο χρόνο για τις απομακρυσμένες περιοχές.
Κατά την άφιξη κάθε παραγγελίας πίσω στην αποθήκη μας, τα προϊόντα υποβάλλονται σε μια διαδικασία ελέγχου και αξιολόγησης. Όταν ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία και διαπιστωθεί πως όλα τα προϊόντα είναι σε καλή κατάσταση, το ποσό της παραγγελίας ή του προϊόντος θα επιστραφεί εντός 14 εργάσιμων ημερών. Θα λάβεις επίσης ενημέρωση μέσω e-mail μετά την πίστωση των χρημάτων στον λογαριασμό σου.
Μπορείς να επιστρέψεις όσα προϊόντα θέλεις, δωρεάν με δικό μας courier, έως και 14 εργάσιμες ημέρες μετά την παραλαβή της παραγγελίας σου. Επομένως, είναι σημαντικό να βεβαιωθείς ότι έχεις κάνει όλες τις επιστροφές που θέλεις για τα είδη που παρήγγειλες, χρησιμοποιώντας το αυτοκόλλητο επιστροφής που παρέλαβες μέσα στο πακέτο. Αν θέλεις να επανεκτυπώσεις το αυτοκόλλητο επιστροφής, επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο support@terminalxonline.gr ή μέσω του chatbot στο site και θα σου το στείλουμε εμείς.
Μπορείς να δεις την Πολιτική Απορρήτου μας εδώ
Για να βρεις το μέγεθός σου, δες τον οδηγό μεγεθών που βρίσκεται δίπλα σε κάθε προϊόν, καθώς τα μεγέθη του κάθε brand είναι διαφορετικά.
Για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών μας, προσφέρουμε διάφορες μεθόδους πληρωμής από τις οποίες μπορείς να επιλέξεις, συμπεριλαμβανομένης της υπηρεσίας των μετρητών κατά την παράδοση, των χρεωστικών και πιστωτικών καρτών VISA, MasterCard, Diners, Discover, JCB και AMEX, καθώς και των Apple Pay και PayPal. Παρέχουμε, επίσης, και την επιλογή της αντικαταβολής, οπού μπορείς να πληρώσεις είτε με μετρητά είτε με κάρτα στην πόρτα σου κατά την παραλαβή.
Εάν η πληρωμή σου δεν εγκρίθηκε κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της αγοράς, είτε δεν βρήκαμε διαθέσιμο υπόλοιπο στην πιστωτική σου κάρτα, είτε η πιστωτική κάρτα που προσπάθησες να χρησιμοποιήσεις δεν ήταν συμβατή με το σύστημά μας. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα λάβεις ένα e-mail που θα αναφέρει ότι η πληρωμή σου απορρίφθηκε και ότι δεν έχεις χρεωθεί. Σε περίπτωση που δεν παρέλαβες το e-mail, παρακαλούμε επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο support@terminalxonline.gr.
Εάν το ποσό της επιστροφής που έλαβες δεν αντιστοιχεί στα προϊόντα που επέστρεψες, παρακαλούμε επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο support@terminalxonline.gr.
Εάν θέλεις να σου επιστραφούν τα χρήματα ενός προϊόντος ή μιας παραγγελίας, αλλά η πιστωτική κάρτα με την οποία πραγματοποίησες την αγορά σου δεν είναι πλέον διαθέσιμη, παρακαλούμε επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο support@terminalxonline.gr.
Αν θέλεις να ακυρώσεις την παραγγελία σου, παρακαλούμε επικοινώνησε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών μας στο support@terminalxonline.gr ή μέσω του chatbot στο site από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 10:00 έως τις 14:00.